Verzenden & levertijd

De verzendkosten worden berekend op basis van een pakket of brievenbus bezorging.

Verzendkosten binnen Nederland

Bestellingen vanaf €50 worden gratis verzonden.
Pakket: € 
6,95 
Brievenbus doos: € 3,95
Brievenbus brief: €1,95

Naar België, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk
Verzendkosten € 12,-.
Bestellingen vanaf €100 worden gratis verzonden.

Naar overige landen
Neem contact met ons op via info@salv.care om de mogelijkheden en kosten op te vragen.

Holistic Doula werkt eraan, na ontvangst van betaling, de bestelling van je artikelen direct klaar te maken. Bestellingen op werkdagen voor 17:00 besteld, worden doorgaans binnen 2-4 werkdagen verstuurd (indien alle artikelen voorradig en direct leverbaar zijn). Dit geldt tevens voor achteraf betalen.

Holistic Doula zal je bestelling verzenden via DHL of Post NL. Je wordt te allen tijde op de hoogte gehouden van de order status middels e-mail. Zodra we je pakket aan de vervoerder hebben overgedragen ontvang je tevens een Track & Trace code om je bestelling online te volgen.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Holistic Doula verstuurt de artikelen over het algemeen binnen 2-4 werkdagen. Het kan in enkele gevallen voorkomen dat het artikel is uitverkocht en dat het besteld moet worden bij de fabrikant. Je krijgt hiervan direct een melding bij behandeling van de order. In dit geval kan de levertijd, afhankelijk van het product, oplopen tot 4-6 weken.

Hoe verloopt de levering?

De artikelen die je wilt bestellen worden door DHL of Post NL afgeleverd op het adres dat je hebt opgegeven. Pakketten worden overdag bezorgd door DHL of Post NL. Ben je niet thuis, dan zal je een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde distributiecentrum waar het pakket kan worden afgehaald of het pakketje wordt afgegeven bij je buren.

Je kan je zending te allen tijde volgen via de track & trace code die je hebt ontvangen.

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, kan ik een ander adres opgeven?

Tot het moment dat wij je pakket verzenden is het mogelijk het afleveradres te wijzigen. Je kan bijvoorbeeld kiezen voor je werkadres. Wij verzoeken je een e-mail te sturen naar info@salv.care.

Wanneer je bestelling verzonden is, is het wijzigen van het adres helaas niet meer mogelijk. DHL of Post NL probeert jouw bestelling twee keer bij je af te leveren.

Kan ik laten leveren in het buitenland?

Je kan je bestelling ook geleverd krijgen in het buitenland. Tijdens het bestelproces kan je het land van bestemming kiezen. De verzendkosten voor zendingen buiten Nederland zijn per land verschillend.

Kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

Ja, je kan jouw order wijzigen of annuleren indien je order nog niet is verzonden. Wanneer je een order wilt wijzigen of annuleren verzoeken wij je een e-mail te sturen naar info@salv.care.

Holistic Doula hanteert geen annuleringskosten.